1 vecka kvar..

Ja idag är det en vecka kvar till bebisen är beräknad, men jag hoppas verkligen att den vill komma ut innan. Nu är det verkligen tungt! Vill inte gå över tiden, vill inte.. men huvudsaken är väl att den kommer ut någon gång, och det gör den ju med all säkerhet. Ska till bm sen kl 13, ska bli spännande o se hur mycket magen växt på 1 vecka.

Vi hämtade nya bilen igår, lite stor mot vad jag är van vid men jag vänjer mig väl till slut. Krävs ju stor bil med alla dessa barnstolar och så syskonvagnen ska rymmas med. Den är väldigt skön o köra o man sitter så bra.




Ikväll bär de av till grannen för o äta pizza med gänget, Therese m fam, Elin med fam, Anna, Mamma, Jenny o Annelie.
Sedan åker vi till Bläse o kollar på elden, ska bli kul o se vad Hampus kommer säga..

Nu ska jag vika lite tvätt.. kan ju tyvärr inte hänga här hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en mysig valborg..

2009-04-30 @ 17:01:38
URL: http://jessicaengstrom.blogg.no
Postat av: Marianne

Vilekn fin bil Emily. Ha en bra valborg och första maj. Kramar

2009-04-30 @ 20:37:06
Postat av: malin

skönt me större bil :) jaa de lär ju behövas.. hoppas ni har en bra kväll..

2009-04-30 @ 22:29:16
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: malin

Tack emily ! nej aldrig ska någon kille få bestämma över mig igen, nu ska jag börja mitt eget liv tillsammans med mina barn, VET att jag kommer ha väldigt svårt att få in en kille i mitt liv igen, Kärleken är jävligt svår ibland, Tur jag har mina barn som varje dag ger mig massor av kärlek, den kärleken klarar jag mig på just nu iaf :) Tack för att du tänker på mig.. Ingen bebbe ännu :) Hoppas H*n vill komma ut snart, Ha det så gottans i detta härliga väder :) Kramar Malin

2009-05-02 @ 11:50:05
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0