38 fulla veckor

Japp idag har jag gått 38 veckor, 2 veckor kvar till bf. Men bebisen kan komma om 2 dagar eller 3 veckor.. kan inte göra så mycket åt det. Känns väldigt spännande att jag ändå är så nära nu. Är såå nyfiken på vem de är som bor i min mage.
Även trött på att vänta, då det är ganska tungt o framförallt jobbigt att gå och lyfta på Hampus... men men snart är väntetiden slut!

Idag har jag varit hos Therese hela dagen när Hampus var på dagis, lika trevligt som alltid!
Sen hämtade jag Hampus på dagis och så kom jenny hit, tur var väl de för Hampus var inte på sitt bästa humör, väldigt trött o grinig. Skönt med någon som orkar underhålla honom lite mer än jag, hoppas verkligen han sover bättre i natt än vad han gjorde i nättras så kanske han är piggare o gladare i morgon.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: terese

ja snart så är det dags! Signe(om du nu vet vem det är) fick ju bebba igår... en tös..

ja hemma hos therese är det alltid trevligt.alltid nåt att prata om..

ha det gott å va rädd om dig!!

2009-04-23 @ 21:04:29
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: terese

ja snart så är det dags! Signe(om du nu vet vem det är) fick ju bebba igår... en tös..

ja hemma hos therese är det alltid trevligt.alltid nåt att prata om..

ha det gott å va rädd om dig!!

2009-04-23 @ 21:04:51
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0