Dagen


I dag var jag hos Therese o drack kaffe o snacka lite på förmiddagen, sen var jag vid elaffären en sväng.
Åkte sen hem och fick ett ryck o börja städa min garderob, skönt att få de gjort. Då helt plötsligt så kom jag på att jag kanske borde packa bb väskan med så de gjorde jag, så nu äntligen är de gjort! Bara lite smågrejer kvar men de viktigaste är packat. Skönt!
kan ju hända att jag har vikigare saker att tänka på om värkarna bara kommer helt plötsligt. Allt gick ju väldigt snabbt med Hampus så lika bra o vara beredd på att de kan göra de igen. Är inte så sugen på att föda i bilen...

Staffan har varit på bilcity med vår audi idag så dom kan kolla lite på den och sen sätta ett pris på den, så han kom hem i en röd Polo istället, jättefin men ingen familjebil. Så imorgon har jag ingen bil till dagis så de blir till att gå, har bokat Therese hela dagen så jag kan vara där när hampus är på dagis. Skönt o slippa gå så många ggr iaf o alltid lika trevligt o snacka skit med Therese o se på lilla Ebba, alltid glad o flörtig. Hon börjar bli såå stor bara, minns knappt att hon varit nyfödd. Var tar tiden vägen?? De är läskigt hur snabbt de går!

De var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0