Dags o packa kanske..

Jag har funderat på de ett par dagar nu om jag ska packa bb-väskan men inte kommit så långt ännu, de är ju ändå 2,5 veckor kvar och att bebisen kommer redan nu är inte så troligt. Hampus kom 5 dagar innan bf men de behöver ju inte beytda att denna bebis med kommer innan. Fast man vet aldrig så kanske jag ska se till o packa den där väskan så de är klart. Har iaf handlat de mesta som behövs, har ju redan de mesta eftersom hampus ännu är liten, men blöjor o nappar är de som är inhandlat iaf.
Syskonvagn har jag med handlat, de gjorde vi för typ 3 månader sen, En Emmaljunga Twin city cross blev det. Är supernöjd med vagnen, hoppas jag känner så när jag börjat använda den med.
Och snart har vi större bil med, de krävs ju med alla dessa bilbarnstolar.

Nya vagnen




Idag ska jag få besök av en kompis, vi ses inte så ofta men alltid lika trevligt när de väl blir av. Hon jobbar på förlossningen så kanske vi kommer ses där med om någon vecka..

Kommentarer
Postat av: Verra

Jättefin vagn!!! =) Lika bra att ha allt klart! Då kan du slappna av sen. Kram

2009-04-21 @ 20:47:18
URL: http://Majsan30.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0