Ebba Hedman

Jag har fått den stora äran att få vara fadder åt Therese och Patriks dotter Ebba. Jag blev verkligen jätteglad när Therese frågade mig. Tycker det är stort att få vara fadder åt någon även fast man idag inte har några större förpliktelser. Men det visar att Therese o Patrik tycker att man kan lita på mig och ser mig som en nära vän. Tack!
Ofta väljer man någon i familjen med så det känns så klart extra stort att bli vald fast vi inte är släkt, men å andra sidan så är Therese med familj o Elin med familj som min andra familj.. blev mycket familjer där.. haha..
Vi gör så mycket tillsammans, ses på dagarna utan barn o män o snackar om allt o ingenting o vi ses på kvällar o äter tillsammans o bara har det mysigt, åker på utflykter, demonstrerar, ja vi gör allt möjligt o jag vet att jag alltid kan lita på dom.
Är så glad att ha dessa underbara människor i mitt liv!




             Söta Ebba


Kommentarer
Postat av: Anna

De blir du och jag som får den stora äran att vara hennes faddrar:) Jag blev så glad när dom frågade mig så tårarna kom i en väldans fart.. Hihi..

2009-04-27 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0