Fredag kväll

Ja nu var de fredag kväll, äntligen. Så skönt med helg o ha staffan hemma. Förhoppningsvis hinner han klart med våningssängen i helgen så vi får in den i pojkarnas rum snart, innan bebisen kommer. Börjar bli tight om tid nu, om jag inte går över 2 veckor förstås men de vill jag verkligen inte.

Jenny är här o leker just nu med Sebastian på hans rum, Staffan ligger uppe o lägger Hampus. Dom sover nog båda två, brukar bli så. Men de gör inget då kan jag sitta här i lugn o ro en stund. Ska strax ta fram lite fredagsmys o ropa ner allihop.

I morgon hoppas jag på sol igen så vi kan vara ute o leka, de är så skönt o sitta i solen o dricka lite kaffe o se på barnen när dom leker.

Ja ytterligare ett intressant inlägg från mig : ) eller inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0