Kommer jag fixa det??

Börjar bli riktigt orolig för hur allt ska gå när bebisen kommer. Hampus är ju en liten vilde som måste vaktas så gott som hela tiden. Han klättar på allt som går att klättra på, drar i gardiner.. ja en riktig liten vilde de där. Kanske han lugnar sig när bebisen kommer eller så blir de värre. I morse så var de riktigt jobbigt vid frukosten o då blev jag riktigt rädd.. hur tusan ska allt gå sen, kommer jag klara det?
Jag är ju inte direkt ensam om att ha 3 barn och 2 ganska tätt o alla andra klarar ju det men ändå, det är lite skrämmande nu när de är så nära tills bebis kommer.
Sen är de lite jobbigt att veta att staffan kommer jobba så gott som hela sommaren, så jag kommer stå själv mycket. Fast både sebastian o hampus ska vara på dagis o fritids en del så vissa dagar blir de bara jag o bebis största delen av dagen och sen har jag ju therese som med är hemma så helt själv är jag inte men ändå..

De blir ju inte bättre av att jag är rädd för o föda denna gång fast de är tredje, konstigt tycker väl en del men förra förlossningen har jag inte glömt än, det var fruktansvärt o jag var säker på att jag skulle dö.
Sebastians förlossning var mycket lättare.. tror jag eller så är de bara så att jag förträngt den för att de är längre sedan..

Mycket känslor så här innan nya bebis kommer, självklart även mycket glädje, längtar efter den lilla jättemycket o undrar vem de är som bor i min mage : )

Kommentarer
Postat av: Elin

kLart du klarar det gumma!!!!! men förstår att du e orolig. Får ta å ses i veckan så får du prata av dig om du vill:) pusspuss

2009-04-13 @ 20:12:19
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart du fixar det :) haha, säger jag som inte ens har en aning om vad det handlar om !! men jag säger vad jag tror, & jag tror du fixar det :) många kramar

2009-04-13 @ 23:20:13
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0