Ny dag, nya tag!

Ja så var de tisdag, dagarna rullar på. Idag var Staffan duktig och cyklade till jobbet så jag kunde ta bilen till dagis. Skönt o slippa gå för en gångs skull.
Jag och Hampus var uppe tidigt i morse så vi hade gott om tid med allt morgonfix, ganska skönt men morgontimmarna går såå sakta när man bara väntar. Vi busade lite så tiden skulle gå fortare, men jag är inte så smidig just nu så jag kan inte busa lika mycket som Staffan brukar göra men kul hade vi!

Idag har jag planer på att baka lite bröd, hoppas jag lyckas med det bara. Mamma bakade de brödet i julas o de var såå gott.

Mycket mer än så här har jag inte att skriva just nu, uppdaterar förmodligen under dagen..

Ett litet slutord bara: Trygga Barn Trotsar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, så är det, barn som lever i verkligheten trotsar, dom är trygga... ! Känns skönt !

2009-04-07 @ 10:55:23
Postat av: Therese

Japp, så är det, barn som lever i verkligheten trotsar, dom är trygga... ! Känns skönt !

2009-04-07 @ 10:55:28
Postat av: Ida

hihi bara en månad kvar till bebbe nu !! lovely !!

2009-04-07 @ 11:30:17
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0