Öland..

De känns som att jag bara klagat den senaste tiden på att jag har ont men nu är de slut med det!

Jag längtar så himla mycket tills vi ska åka till Öland, ska bli sååå kul. De är inte bara min familj utan vi åker med Therese + familj, Elin + familj och Anna o Jonathan. De ska bli såå skoj, djurparken o allt som hör där till, tror verkligen barnen kommer tycka de är kul. Synd att boendet är så dyrt, så vi stannar inte så länge, annars hade jag nog lätt kunnat stanna 1 vecka iaf.
Känns sjukt att jag ska få en bebis innan vi åker, jag känner sparkar varje dag o så menatt jag verkligen ska få ett till barn snart, mysko!.. hehe..

Staffan min älskling är den bästa som finns!! Fast han jobbar o sliter varje dag o kommer hem trött så fixar han mat o disk o lägger barnen och ger mig massage o värmer min värmepåse när jag behöver den, fixar kvällsmacka, han är såå bäst!!!! Nu låter de som att jag inte gör ett dugg men jag gör de jag orkar o sen gör han resten o han klagar inte, han vet att  de är ju inte alltid helt lätt att vara gravid, speciellt inte nu i slutet.. Älskar honom såå mycket!
Han o barnen gör mitt liv värt att leva.





Kommentarer
Postat av: Therese

Ni är en fantastisk familj.. och du...det finns dom som "klagar" mer än du... så simma lugnt och fortsätt ösa ur dig sånt som är jobbigt... Livet är ju inte en dans på rosor, om man lever i verkligheten ;) Kramar

2009-04-17 @ 12:11:22
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Therese

föresten........ Jag lääääängtar oxå efter Öland... !!!! Kram

2009-04-17 @ 16:14:07
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: terese

hej hej!

de e väl klart du ska klaga å gnälla på saker.. de e skönt faktiskt. att bara få saker sagda eller skrivna brukar ju göra det hela lite lättare. och vart passar inte gnäll bra om i ens egen blogg.. hihi och som terese sa.. det finns dom som klagar mer än du... typ jag ibland.. haha.. ha en toppen helg med sol hoppas vi.

kram

2009-04-17 @ 21:58:03
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: yenny

Hej! Kul att du skaffat en blogg!

Klart man får klaga, och vad härligt med Öland!



Vi planerar sommarens semester här, vet inte vad det ska bli riktigt men det lutar åt Kålmården!

Kram

2009-04-19 @ 09:31:01
URL: http://ietthuspaeno.stilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0