Ont ont ont...

Ja nu börjar jag få riktigt ont. Sent igår kväll hade jag förvärkar så jag kunde inte röra mig och då blir man påminnd om hur ont de gör när de verkligen är dags, de som kändes igår är ju ingenting emot de riktiga värkarna.
Som tur är så är de bättre idag, kunde typ inte gå då, nu gör de ont men inte samma smärta..

Igår gjorde jag inte ett dugg på hela dagen, bara tog de lugnt o vilade. Hämtade barnen kl 3 o åkte sen till Lärbro o fikade lite vid sanna o lämnade barnen där. Åkte vidare o hämta staffan på jobbet o så åkte vi till stan för o kolla lite bilar. Fanns inte så många sjusitsiga, men vi hitta en på Bilcity som vi lånade med hem. Skön o köra o ganska snygg med. Så de blir nog den vi köper. Annars är de fastlandet vi får kolla lite mer men de känns så bassligt, då måste man dit o titta på bilen. Efter värkarna igår så känner man att nu är de nära så skönt om bilaffären kan bli klar innan.

Allt hade gått jättebra vid sanna, manne hade lekt med barnen hela tiden. Kul för honom och barnen, dom ses ju inte så ofta eftersom han bor i Göteborg. Skönt att de finns någon mer att ha som barnvakt än mamma. Kan ju bli knepigt när de är dags o föda om inte mamma kan ta barnen när de är dags.

Idag har jag gått 37 veckor, 3 veckor kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0