Så var de kväll igen..

Idag har jag inte gjort så mycket, lämnade Hampus på dagis o gick sen till Therese för o spana in "nya" soffan. De blev ju skitbra!  Var där hela dagen så jag slapp promenaden hem innan jag skulle till sjukgymnasten så vi drack kaffe o pratade skit.

Vid sjukgymnasten var de jag och några andra gravida, fick lite info om vad man bör tänka på när man är gravid och övningar man kan göra för att inte ha så ont. Ganska bra info tycker jag. Men hade väntat mig att de skulle vara många fler där eftersom de är ganska många på norr som ska ha barn i år.
Mötet slöt lagom tills Staffan hämtade Hampus på dagis så jag gick dit o åkte med dom i bilen hem.

Blir nog att lägga mig på soffan alldeles strax o bara ta de lugnt.

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja fast det var nog bara den här gången det gick såhär bra :P var faktiskt en keps jag betällt som inte passa alls, så allt var ju faktiskt inte perfekt ;) hihi..

2009-04-06 @ 20:15:28
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0