Sommar o sol

Idag är de verkligen kanonväder, de var strålande sol o värme redan vid halv 9 när ja lämnade barnen.

Igår blev de en heldag i stan med Elin, vi for runt i den ena affären efter de andra i jakt på ett speciellt tyg Elin ville ha, men de fanns ingenstans. Vi var tom i en speciell tygaffär, tyglagret eller vad de nu hette och inte ens där fanns de. Så hon köpte tyg på jysk som var de närmaste hon kunde hitta de hon egentligen ville ha.
Jag gjorde också lite inköp, lite grejer på Babyproffsen, lite smått o gott till mig själv på hm, hittade tom en present till Ebba som hon ska få på namngivelsen. Skönt o ha de klart om nu bebisen kommer innan så hade de varit lite jobbigt att ännu tänka på det.

Idag efter jag hämtat barnen ska vi till mamma o dricka kaffe o sen åker jag och hämtar Staffan på jobbet, sedan bär de va till visby där vi ska hämta vår nya bil, Äntligen!! Sen åker vi hem till mamma igen då hon ska bjuda oss på mat ikväll, Skönt o slippa tänka på matlagning när man måste iväg o fara en massa på em.

Imorgon kväll åker vi till grannen och äter pizza och sen till bläse och kollar på elden.

De börjar komma fina blommor i trädgården nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0