Söndag

Ja så var de söndag igen, helgerna bara springer iväg.
Sebastian har åkt till Andreas och ska vara där i en vecka, tråkigt, kommer sakna honom sååååå mycket. Han har ju varit här i 4 veckor nu när Andreas jobbat i Norge så de blir verkligen ett stort tomhål utan honom.
Men han kommer på söndag igen så hoppas denna vecka går snabbt.

Staffan ska idag fixa i ordning våningsängen som Sebastian och Hampus ska ha. Dom ska dela rum när bebisen kommer, Sebastian längtar jättemycket.

Igår var Therese med familj här, de var trevligt som vanligt. Vi var ute och barnen lekte i de sköna vädret. Sebastian och Emil var borta vid lekplatsen och spelade fotboll med massa andra barn. Vi föräldrar drack kaffe o njöt av vädret.
Sen blev de grillat och potatisgratäng, sååå gott. Skulle kunna äta de varenda dag tror jag.

Vi fick även hjälp med bäddsoffan som skulle upp på övervåningen, Tack Patrik!
Ska försöka fixa rummet nere till ett lekrum så Hampus kan vara där inne utan att jag måste se på honom varje sekund.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten för lite info om övningar o sånt man kan tänka på när man är gravid, har ju sjukt ont i ryggen typ varje dag så hoppas hon har något bra tips på vad jag kan göra för o lindra smärtan en aning iaf.

Dags för mellis!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jöklar du va fin bloggen blev:)

2009-04-05 @ 20:42:03
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Therese Hedman

va fiin sidan blev... verkligen ! Hon kan den där Ida :) Kram

2009-04-05 @ 21:48:15
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0