Städa..

skulle jag ha gjort, har plockat lite grann, hängt upp tvätt och började damma men det var jobbigare för ryggen än jag trodde de skulle va så jag la ner de efter en stund. Måste ju orka hämta mina barn i skolan o på dagis med. Inte så långt dit men promenaden är väldigt jobbig nu när jag är gravid i v 36, bara 5 veckor kvar till bebisen kommer... eller bf är då iaf, bebisen kanske kommer om 3 veckor eller 7 veckor.
Har iaf tvättat en del bebis kläder nu och lagt ner lite i bebisens byrå, de är så kul o börja fixa med sånt.
Jag har tom hänt upp lite tvätt ute idag, de är ju toppen väder.

Staffan har fått nytt jobb, eftersom alla på nimbus blev varslade så hade vi väldig tur att han fick jobb överhuvudtaget, en tråkigt sak är att när han jobbade på nimbus så slöt han alltid 3 på fredagar men det är ett minne blott, nu är de 7-16 mån- fre. Men han har ett jobb o de är de viktiga.

Så i sommar blir det ingen större ledighet för honom, som tur är så är Therese ocskå hemma o är mammaledig så jag har någon o umgås med o så kan man hjälpas åt med barnen, de blir ju en liten dagis grupp med bara våra barn.. hehe..

Kanske ska gå mot dagis redan nu o stanna till vid elin på en snabb kopp kaffe..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: terese

hallåååå!!! va kul att du oxå börjat blogga.. har ju jag oxå ghjort för en tid sen hihi.. lite kul å skönt att skriva av sig ibland!

2009-04-03 @ 18:51:42
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Ida

Hej Emily !! :D klart jag vill hjälpa dig, tycker bara det är roligt !! jag jobbar, men ska lägga henne snart & då fixar vi det !! du får skriva vad du vill ha för färger & så kan du adda mig på msn så kan jag få lite kort som du vill ha med med ;) ida_[email protected] (tre understreck) kramkram

2009-04-03 @ 20:23:17
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0