Trött

Idag är jag såå trött. hade lätt kunnat gå o lägga mig nu men har ännu grejer som ska göras, när ja orkar.

De varit fullt upp hela dagen, började dagen med att se på Hampus när han var med i dagis påskparad, han fick godis o sen blev de varmkorv med alla de andra dagisbarnen även barnen från elvadalen.
Hämtade honom efter lunchen.
Sen kom min mormor, moster o kusin på besök, så de blev gott fika som min mormor tog med.
Lagom tills dom åkte hem så var de dags o börja med kvällsmaten.

Sedan tog Hampus ett bad, och blev så snygg efteråt när pappa kammat honom.

   


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa...fika!!din favvo ju:) hahahaha... hoppas du hänger med på det interna skämtet;) gud så fina bilder på Hampus Bampus:) puss

2009-04-09 @ 21:06:09
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Therese

Värsta snyggingen... flickorna kommer flockas... fast de gör dem ju redan. Iaf Wilma och Holly :) Kram

2009-04-09 @ 23:04:16
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0