Vad svårt de kan vara ibland..

... att komma på en rubrik..
idag har jag iaf varit på utvecklingssamtal på dagis, det var bra allting. Hampus är en normal liten 19 månaders kille. Skönt. Vi pratade även lite om sammanslagningen som kommer sen i höst/vinter. Jag känner mig ganska orolig för hur allt ska bli. Slå ihop 3 dagis tycker jag är en ganska stor grej, massa nya barn och nya fröknar. Men det skulle antagligen bli 2 eller 3 grupper, hoppas bara vi föräldrar o fröknar få vara med och tycka där så barnen kommer i samma grupp som någon kompis och även en fröken dom tycker om.
Tror de kommer vara väldigt rörigt i början men sen kan det nog bli jättebra.

Åkte sen en sväng till Lärbro o hälsa på en kompis som ska ha barn i september. Kul som tusan, så de blev mycket prat om graviditet o förlossning, vad annat kan de bli när 2 gravida tjejer möts.. haha..

Och så har även min chef varit här o fyllt i alla krångliga papper till försäkringskassan.. suck.. man fattr ju noll men jag tror vi fick ihop allt till slut så nu ska jag bara posta dom och hoppas f-kassan inte tycker ngt verkar fel.

Dags o dra mig mot dagis nu och hämta lillkillen.

Saknar min stora kille.. men snart är de söndag o då är han här igen..


Kommentarer
Postat av: terese

hallå i stugan.. ja sporten du nämde i förra inlägget gör en riktigt arg... casper å jag hade en mys å pysselkväll nu ikväll om blev väldigt sen, så jag fick skynda å säga oj oj nu måste vi slute direkt å plocka undan allt för nu ska mamma se på tv..GREYS... å casp sucka tungt... å när vi väl plockat undan allt å fixat till oss så visar det sig att det är sport.. gahhhh blir tokig, håller med elin.... det finns ju särskilda sportkanaler.. så vi plocka fram allt pyssel igen.. hihi.. ha det gott.. kram!

2009-04-08 @ 22:53:05
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0