Ytterligare en dag..

Ja så var en dag till snart över, dagarna rullar på men varje dag känns ändå vääääldigt lång nu. Dessa promenader till dagis varje dag känns som en mil typ, men vet att hampus har de betydligt roligare på dagis än o vara hemma med mig och tror faktiskt inte jag skulle orka ha honom hemma varje dag ändå, orkar knappt lyfta upp honom på skötbordet utan att de gör ont som tusan. Hu vilken dålig mamma man känner sig som ibland, tur barnen har en så pigg o busig pappa iaf. Sen ska ju sebastian till skolan varje dag i vilket fall så iväg måste jag hur jag än vänder o vrider på det.

Nu är barnen i säng och jag sitter här i väntan på att kl ska bli 21 så desperate housewifes börjar, ikväll är de dubbel avsnitt. Jippi!!

Imorgon ska Manne o Sanna vara barnvakt några timmar på em då jag o staffan ska till stan o spana på bilar, vi måste ha en större bil nu när bebisen kommer, börjar bli dags o ta tag i det nu.
Bra o kunna titta utan barnen som ska greja med de ena o de andra.

Ska väl spana runt lite på nätet nu innan tv kallar..

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman då!!! du e ju inte ens inärheten av att vara en dålig mamma! Allt du gör e ju att tänka på dina barn. Hade du haft Hampus hemma från dagis nu när du e högravid så hade de fan varit synd om honom. Hahaha. De tar ju förfan en hel timme å gåtill kosum med dig från mig ju.;) nej inte riktigt kanske..men jaja du hajjar:) men du e grym som kämpar på!! Keep it real ;)



puss

2009-04-14 @ 21:56:17
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Emily

Du är så söt gumman!! Tack för att du finns! Puss

2009-04-14 @ 22:16:20
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Verra

Nej...inte är du en dålig mamma. Du gör ju det stora jobbet. Bär på bebisen och har en förlossning framför dig. det är nåt som inte karlar kan..ler



Vi har en Volvo v70...det klassiska. Men ååhh så bra bil! =)

Kram

2009-04-15 @ 10:08:52
URL: http://Majsan30.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej! Jo,min bebis kommer i början på november,men det kan va lite före oxå. Det går fortare nu när man har fullt upp,man hinner inte tänka så mycket på det. Jag har inte varit på inskrivning ännu,har inte haft tid. Du har inte alls långt kvar nu-spännande att se om det kanske blir en tjej nu va?

Det är ju hur många som helst i år som ska ha barn-kul. Ja,det var jätteskönt att komma iväg(förutom att jag blev sjuk),men vilken saknad efter Malva!!!

Kram

2009-04-15 @ 15:22:24
URL: http://www.jezz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0