Äntligen..

.. hinner jag andas i några minuter..
Hampus vaknade tydligen på fel sida idag, han har varit väldigt sur o inte lyssnat på ngt jag sagt. Han brukar vara dålig på o lyssna men idag har de varit extremt.
Han har varit omöjlig helt enkelt.
Vid 11 fick han lunch o sen upp i säng, strax efter 12 sov han, ner o skynda mig äta lunch innan Edvin skulle få för sig o bli sur. Efter jag ätit o lekt med Edvin en liten stund så somna även han så snabbt upp ur soffan o börja plocka i rdning alla leksaker o ta tag i disken o nu är jag klar med det.
Så satte mig här med en kopp kaffe o bara tar de lugnt. Men snart har Hampus sovit sin timme så då måste ja väcka honom, annars somnar han inte ikväll.
Ska nog bege mig ut på en promenad sen.

Imorgon är de marknad, ska bli roligt. Tycker de är så mysigt o gå runt o titta. Jobbigt med alla folk som trängs bara.
På söndag är de kalas, då blir min lilla Hampus 2 år.

Nu ska jag kolla lite till på nätet inna ja ska väcka busen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0