De blev en promenad..

ner till kupan. Jag fynda 3 st handväskor som Hampus kan ha o leka med. 10 kr st, toppenpris o väldigt uppskattat av Hampus. Han har gått till affären o skolan o allt va de är ett par ggr idag.. haha..
Även mamma o jenny kom till kupan så vi tog en kopp kaffe där =)

Han blev iaf på bättre humör efter han sovit middag, skönt.

Jag måste säga att jag ikväll blev riktigt stolt över mig själv, testa ett nytt recept på Laxpaj, det blev såååå gott o de var superenkelt. Jag åt inte pajskalet men sen när ja börjar äta lite mer vanligt igen så kommer ja garanterat använda ´mig av den pajdegen till vilken paj ja än gör, nyttigt o väldigt gott (sa staffan iaf, ja smaka ju inte ). Dinkelmjöl, smör o keso.
Önskar ja fotat pajen så ni hade fått se hur smarrig den såg ut.

Ja nu ska jag dammsuga på nedervåningen.. tråkigt värre men måste göra det. Hampus är såååååååååå rädd för dammsugaren så jag kan inte dammsuga när han är med. Bara jag nämner dammsugaren så blir han rädd.

Dammsugaren here I come =)

Kommentarer
Postat av: malin

Adam va också jätte rädd för dammsugaren som liten, men nu tycker han den e jätte rolig att åka på : )

Ku att fynda på kupan, ska kolla lite där nästa vecka tänkte ja, se om man hitta nått fynd :)

kramar

2009-08-28 @ 22:08:07
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: malin

Joo dom e så nyfikna, gör ju samma sak som en annan :D Adam e likadan och han e 3 :P Joo det skulle vara trevligt, tycker jag vi ska göra, På måndag ska ja å Alex till stan och storhandla , men onsdag förmiddag kanske då barnen är på dagis? Ha en trevlig dag vi ses säkert på marknaden :) Kramar

2009-08-29 @ 08:09:04
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0