Föräldramöte ikväll..

Imorgon är det den STORA dagen.. Sebastian.. min lilla sebastian börjar ettan.. kan inte förstå det. Shit vad stor han är.
När jag tänker på att jag är trebarnsmamma så känns de med helt konstigt. Jag har tre barn.. märkligt.. haha..
Så ikväll är de info möte inför skolstart. spännande!

Idag började jag dagen med läming på fritids o dagis, gick lika bra som vanligt. så skönt.
Jag tycker verkligen dagis är bra. Hampus ska gå 15 tim/vecka nu när jag är mammaledig. Han älskar dagis så jag tror han kommer tjata om att gå dit de dagar han är ledig.
Dom lär sig ju så mycket på dagis med, hade aldrig kunnat ha Hampus hemma på heltid även fast jag är hemma. Tänk vad han skulle gå miste om mycket. Och vad svårt att komma tillbaka till dagis om han skulle vara ledig ett helt år. Nej, han älskar dagis och jag med faktiskt. Tycker de är toppen!

Iaf efter lämning så gick jag till bvc, Edvin växer så de knakar. Skönt. Sedan vidare till therese. Vi har druckit kaffe, käkat lunch o även tagit en promenad då Anna och Havanna oxå var med. Får aldrig nog av den lilla sötnosen :)
Tänk att man glömmer så snabbt hur små de är.

Sedan var de dags o hämta och sen hem. Nu har barnen badat o snart ska jag börja med kvällsmat, gäller o börja i tid eftersom föräldramötet börjar redan kl 18.

Föresten, mommo var här igår, barnens mommo då och när hon skulle åka så var de 2 killar här som var MOMMOS killar. De ville så gärna åka med henne hem. Kul för henne eftersom Hampus har varit lite anti mommo förut.. haha..

Nej nu ska jag pyssla om mina fina killar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0