Första dagis veckan..

är nu slut o allt har gått bättre än väntat, idag lämnade jag hampus efter bara en liten stund o han vinkade så glatt i fönstret. Härligt :)

Staffan har idag mellan regnskurarna lyckats klippa gräsmattan o även använt sin nya trimmer, han är bra stolt kan jag lova..typ hans andra kärlek.. haha..

Nu ikväll bjöd barnen in mig o staffan till en show så vi satte oss på golvet i lekrummet, sebastian presenterade dom för oss o sedan börja det med synthspel, sedan dans o slöt med fotbollsmatch, då avek jag. Verkligen härligt o se barnen göra något tillsammans utan o bråka.. hehe.. O se hampus härma sebastian in i minsta detalj. Mysiga ungar.

En annan gullig grej sebastian gjorde till staffan när han fyllde år var att han måla en massa teckningar med hjärtan o bilar o porträtt av staffan, la dom i ett kuvert, tog 12 kr av sina pengar o la med där o när staffan öppna så sebastian. "Du får pengar så kan du köpa vad du vill", hur gulligt som helst tycker jag iaf..


Kärleken till ens barn övervinner allt.

Nu dags för mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. ja det var ju gulligt av sebastian.. casper gjorde så till min syster oxå!!! nu kan du köpa nåt fint till dig själv sa han.. de är för goa... ja de börjar bli stora våra små barn.. fan snart 7 år... hemskt va tiden går fort!!!! han har vart på läger nu i fleeera dar.. men ÄNTLIGEN så kommer han hem i morgon!!! ha de bäst!!

2009-08-14 @ 21:41:00
Postat av: Anna Ahlvin

MEN va gullig han är Sebastian. Då värmde de väl gott i mammahjärtat ditt att se hans generositet?! Härliga barn!!!! Hoppas showen var bra i lekrummet=) Trevlig helg och må så gott!!!

2009-08-14 @ 21:52:14
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0