Fredag

igen.. Veckorna bara springer iväg.
Igår började Sebastian ettan, lite pirrigt var det men han har ju redan gått på skolan ett år så de var inte såå läskigt :)
Första dagen hade varit jättebra och även andra som var idag.

Hampus har varit på dagis och haft de lika bra som vanligt, men from nästa vecka så går han 3 dagar/vecka. Ska bi mysigt att ha honom hemma lite men tror han kommer sakna dagis de dagarna. han stormtrivs verkligen :)
Jag har umgåtts med mina mammalediga vänner, Anna och Therese o självklart deras underbara döttrar.
Edvin har idag haft spykalas så gott som hela dagen, de är mysigt de, spya överallt! Men är ganska van vid de, Hampus hade spykalas varje dag i 6 månaders tid. De är sånt man får ta när man har bebisar. Tur som är så mysiga så man intew bryr sig så mycket.. hehe..

Sebastian följde idag med Jonathan S hem efter fritids, han åt mat där och jag hämta honom vid 8. De hade haft jättekul.
Föresten så har sebastian inte längre rätt att gå på fritids eftersom jag är mammaledig, vilket jag tycker är trist då han kommer vara väldigt ledsen över att behöva gå hem 13:00 varje dag. När han är i skolan så har han ju inte lektid på det sättet som dom har på fritids, så jag har haft honom till 15:00 så han ska hinna leka av sig lite. Men men.. vi får iaf lite mer tid tillsammans men de är nog bara jag som ser saken så. Det blir nog bra, bara han vänjer sig vid att de är så.

Hade egentligen inte tänkt skriva så mycket, bara lägga in lite bilder så här kommer ett par

 
Sebastian myser med Edvin


 



Ja, han kan skrika med.




Puss pappa.

Mys med lillebror..
 

Så, lite bilder blev de iaf.

Imorgon ska ja göra stan med Therses, Anna o havanna. Tror Ewa skulle med oxå (Annas syster) Försökte även få med Elin som FAKTISKT är ledig men nej hon skulle ju på cykelfest, svikare.. haha..
Vi ska alltså till stan på dagen o shoppa loss, de är ju en loppis i stan med som vi ska på o jag längtar! Annars så blir de en massa presenter till mina barn som ska inhandlas. Både fyller ju med bara 2 veckors mellanrum så de blir dyrt kan jag lova.

Varför går klockan så fort på kvällen?? Någon som kan svara på det??

Nu ska jag väcka min kära sambo som ligger uppe o sover med Hampus.. hans säng måste verkligen vara sövande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0