GI och Holly

Ja idag har jag då börjat mitt nya liv.. eller inte nya liv kanske men ett mer hälsosamt liv. Har idag börjat med GI och ska köra det några veckor. Första dagen har gått bra. Hoppas de fortsätter så.

Annars har dagen varit som vanlig, lämnat barnen, umgåtts med Therese o faktiskt även Elin som var ledig.,.Tjohoo.. haha..

Efter dagis kom Elin o Holly hit, vilket händer väldigt sällan eftersom Elin jobbat så mycket i sommar. Mysigt o se Hampus o Holly leka, de är ganska lika på många vis. Vilket jag tycker är ganska bra.

Lite bilder










'



Nya åket =)


Hampus nya mössa till vintern, han vägra ta av sig den när han fått prova..




Imorgon är hampus ledig från dagis så jag hoppas på fint väder så man kan vara ute.

Nu ska jag fortsätta se Lipstick Jungle.

Bye


Kommentarer
Postat av: Ida

UTMANAD !! kolla min blogg ;)

2009-08-24 @ 22:51:17
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0