HAMPUS 2 ÅR IDAG.

Ja idag blev min prins 2 år, här kommer dagen i bilder.

 (blev tyvärr ingen sång för honom när han ännu låg i sängen, ja hade kl på 7 men han var uppe halv 6 så de blev nere i soffan men mysigt var de ändå. )














Lite småprylar












Sebastian hjälper till med tårtan innan han själv ska iväg på piratkalas vid en kompis


De första gästerna har nu anlänt




En fin rosa vagn, Hampus som älskar rosa =)


En dammsugare...

som var väldigt omtyckt


En massa slit o riv o fram kom kläder o en badleksak


Jobbigt o öppna paket


Dax för tårta








Marianne och Edvin




Holly har kommit o även sebastian har kommit hem från piratkalaset


Kusin Aiwen kom med


Hampus fick en bebis gunga, äntligen, som han längtat =)



Nu har vi kommit fram till att lekrummet måste byggas ut.. haha..




En jättebra dag med en massa presenter o en massa bus med kompisarna.
Nu sover Hampus sen länge, han var helt slut.








Kommentarer
Postat av: Elin

han verkar haft5 en underbar dag... så härligt att se hur de lyser i ögonen på ungarna när dom får sina presenter. Ha det gott. puss

2009-08-31 @ 09:12:40
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: elin

Vilka härliga bilder =) Grattis i efterskott till Hampus!

2009-08-31 @ 10:07:32
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS i efterskott till lillkillen.. så mysigT!



Jag har för mig att du bad om större text för ett tag sen, har haft massa annat för mig, men nu har jag fixat det ! hoppas det inte gjorde nått..

då får säga till om det var nått annat ! KRAMKRAM

2009-08-31 @ 18:13:29
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Ida

Det tycker jag absolut du ska göra, det är så himla skönt när man kommer hem sen efter ett jobbigt pass & känner att man gjort nått så bra :) du kommer bli mkt piggare !!



kramis

2009-08-31 @ 21:43:56
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0