Hampus är lämnad

Igår var första riktiga dagen på solklintens förskola, jag var med hela tiden och så gick vi hem efte lunch. Allt gick jättebra men han hade superkoll på mig hela tiden.

Idag har jag lämnat honom, var med på samlingen och sen vinkade han glatt hej då.. var nästan inge ledsen alls. Jag kan lova att hade han inte gått på elvadalen några veckor i sommar så hade det inte gått så här lätt. Det tog flera veckor innan vi ens var i närheten av att det gick så här lätt att lämna.

Jag hämtar honom efter vilan idag så dom skulle ringa när han sovit klart.

Staffan fyller år idag så jag o barnen väckte honom i morse o sjöng för honom o gav lite paket :)

Snart fyller även hampus o sebastian år, mycket kalas framöver.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Staffan! Va skönt att det går bra för Hampus på dagis. Jag tror att det kommer bli jätte bra för alla på det nya dagiset. Mille berättade igår vilka barn som var på dagis och där var även "Bappus" ( Hampus ) mamma medräknad ;) Dom små liven.... det bästa vi har!! Ha en skön dag!

2009-08-13 @ 11:48:28
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har börjat med att skola in Maja på dagis idag oxå. Hon va lite mammig i början, massor av barn är det ju å det är liv å en massa. Men tillslut så gick hon ifrån mig en stund men kom tillbaka å kollade så jag va kvar. Så hoppas det går lite bättre imorgon. Man vet ju inte hur mycket man ska "vara med i leket" lixom. Så jag stod eller satt på ett ställe hela tiden, så hon visste vart jag va.. Lite jobbigt att ens lilla prinssessa börjar bli så stor.. =)

2009-08-13 @ 12:36:09
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0