Idag..

..är våra tankar hos William och hans familj. Han skulle idag ha fyllt 5 år.
Jag lärde aldrig känna William, men jag ser det som en ära att få ha hans föräldrar och syskon i mitt liv och att barnen får ha dom i sitt liv. Tror aldrig jag haft sånna underbara vänner som verkligen alltid finns där.

Även fast jag aldrig hann lära känna William så vet jag att han var en underbar kille som berörde varenda människa omkring sig, som han fortfarande gör.
Mina barn pratar om honom precis som om han var här igår.
Även Hampus vet vem William är och känner igen honom om han ser ett kort. (tro nu inte att jag övat in honom att känna igen William för så är de absolut inte) det är något särskilt med William o barn, han finns där och berör på ett sätt som jag inte kan beskriva.
Fast jag inte känner honom så känns det nästan som att jag gör det och att han är med och omkring oss alla hela tiden.

Fina William (bilder som jag fått av Therese)




Jag vet att William kommer finnas i våra och mångas andra hjärtan för alltid!

http://williamhedman.dinstudio.se/

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack snälla Emily.... ! Tack till hela er familj för att NI finns i våra liv.. och låter William leva kvar hos oss alla, som en naturlig del.. precis som om han alltid vore här... Kramar

2009-08-17 @ 21:01:03
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: malin

kan inte annat än att hålla med om preciiiis allt du skrev Emily ! Kramaar mig o barnen

2009-08-18 @ 20:58:46
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0