Kvällen är här..

och jag är sjukt trött.. Helst av allt vill jag bara gå o sova nu.. men de går ju inte. Har ännu massa saker kvar o göra ikväll. Suck..

Det blev iaf 70 bullar idag så dom räcker till kalasen, skönt. Eftersom jag kör GI nu så bör jag inte äta bullar och tro det eller ej, Jag har inte smakat ens en liten bit av bullarna! Jag har varit sugen, de kan ja lova men Jenny, mamma, Staffan o Hampus har smakat åt mig o dom blev godkända av allihop.
Undrar om jag kommer kunna hålla mig på kalaset när alla andra sitter o smockar i sig.
Har redan bestämt att ja ska fuska på lördag på slite marknad, jag brukar alltid köpa bakad potatis där så jag tror inte ja kommer klara mig utan. Föredrar bakad potatis framför bulle så fuskar ja på lör då måste jag hålla mig på kalaset på söndag. Vilket problem jag har va??!! Hahahaha...

Jenny kom hit idag o tog hand om Edvin när ja bakade o vid lunch kom även mamma o åt med oss. Trevligt.



Nu ska jag baka igen, kokos kakor denna gång. Enkelt o sååå gott..

Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Själv klart ställer jag upp och tar hand om dina underbara ungar... Kramar

2009-08-26 @ 20:07:54
Postat av: Marianne

Va duktig du är Emily. Kram

2009-08-26 @ 20:35:07
Postat av: Therese

Det är okej att fuska lite... det får inte bli tråkigt..då tappar man motivationen jue...! Bara man inte gör fuskandet till en vana :) Ses i morrn ! Kram

2009-08-26 @ 20:56:45
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0