så har även denna helg passerat..

Ja nu är de söndg kväll igen.. tråkigt!

I fredags kväll var jag hos Elin o drack lite vin, även Therese kom dit. Sen gick vi till pizzan o köpte varsin dricka efter de gick vi vidare till cafe medusa på stranden där de var någon 60-tals dj, så vi dansa o hade skoj.. Therese fick mersmak så de dröjer nog inte så länge innan vi är ute o dansar igen.. som tur är, för de är så skönt o få komma ut ibland o bara vara jag.
Efter dom stängde där gick vi o satte oss på stranden, där några andra satt o hade gjort upp en eld o sjöng o spela gitarr. mysigt. var inte hemma förän närmare 6.. kan man kalla helkväll.. haha..

igår lördag var jag trött.. inte s¨å konstigt kanske.
Staffan, Sebastian o Hampus åkte till tingstäde o kolla på hästshow där bla staffans brors tjej o barn var med. Sen fick även dom rida lite.  Dom hade haft jätteskoj.
Jag o Edvin låg hemma o myste.

Idag har de varit ganska lugnt, hade tänkt åka till stranden på fm men Staffan hade huvudvärk så han la sig för o vila.. sebastian var badsugen så ja fyllde på vatten i poolen på gården.
kl 15 cykla ja o sebastian till Therese för att sedan gå vidare mot bion där dom visa ice age.. den var lika rolig som 1:an o 2:an tyckte jag iaf. sebastian tyckte med den var rolig men fick lite myror i rumpan mot slutet.

Nu väntar soffan o tv:n.

hej då..

Kommentarer
Postat av: Ida

det är bara hojta till :D

2009-08-09 @ 21:35:03
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Elin

Sorry att jag inte svarade på ditt mess, gick som sagt å la mig typ halv 8, sen väckte adde mig och sa att jag fått sms vid typ halv 12... men jag sov då, så jag fattade ju inte de. haha. Men han påminde mig nu:) jag mådde verkligen inge vidare dagen efter, fyfan alltså. Självdå?puss

2009-08-09 @ 23:06:00
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0