Shopping

ja idag blev de stan heeela dagen, åkte från slite ca 9:30, börja med Jysk,kvarnen, sedan GA-loppisen och jag kan lova att de blev en massa fynd bla en tramptraktor för 100 kr, billig eller vad.. de blev även en barnvakt o även den kosta 100 kr. skulle egentligen köpa en idag på babyproffsen men de hade genst kostat ett par 100 lappar mera..
De blev även en massa andra småfynd.. briospis, elvisp och kassaapparat till barnen då. Även Therese fynda lite :)

Hitta även ett par riktigt snygga skor till sebastian på kvarnen för halva priset. sånt gillar jag..

Efter de var de öb o sen östercentrum. jag har shoppat på bra vill jag lova o handlat en massa presenter till mina barn som snart fyller 2 år och 7 år.

Avslöt även med en storhandel på Willys Eller Therese gjorde en storhandel o jag en mellanhandel.. haha... Tur man har stor bil.

Nu ska jag och staffan se film, Baksmällan heter den nog. Elin såg den häromkvällen o tyckte den var skitabra så jag ser verkligen framemot o se den.

Hoppas på sol o grillning imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Det måste vara den "rätta" formen..haha

2009-08-23 @ 09:13:37
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkar som du hade en kanonbra dag! :))

2009-08-23 @ 12:59:28
Postat av: Therese

Japp shopping gillar vi... det får vi snart göra om :) Kram

2009-08-23 @ 22:32:14
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0