Slite marknad

Idag var det slite marknad. Vi gick ner vid 10 ungefär. Hittade lite småsaker, gick sen hem o åt lunch o drack lite kaffe. Sedan gick vi ner igen.. de är så kul o bara gå runt o träffa folk som man aldrig träffar annars. Hampus åkte en karusell med, han tyckte de var jätteskoj men hade svårt o sitta still så de blev bara en.
Vi kom hem runt 3 igen, tog de lugnt hemma och vid 5 kom sebastian hem från Andreas. Min älskade son. Är sååååå tomt utan honom här. Tycker han har växt sjukt mycket på 6 dagar.. men de är nog bara inbillning =)

Lagade sen kycklingwok med ris, supergott, tom sebastian som redan ätit tacos vid andreas åt lite mat o då är de gott kan jag lova för han är ganska kyndig.. (säger man så?)

Nu sitter ja här i min ensamhet..Staffan är i öltältet o har skoj.. kul för honom. han behöver komma ut lite. Första gången han är ute sen Edvin föddes.

Alltså den här svinfluensan är ju sjukt skrämmande.. kollade nyheterna förut vid 22 och de som dött av den är unga vuxna.. alltså min ålder.. dessutom sprider den sig sjukt snabbt.
Jag är seriöst rädd. inte bara för min skull, för barnens o vännernas o alla andra nära o kära..

Läste nyss på Therese blogg ngt väldigt skrämmande angående svininfluensan.. läs om ni vill http://tesshedman.blogg.se


Imorgon fyller min finaste Hampus 2 år!! Kalas hela dagen. kl står på 7 då vi ska sjunga för prinsen.


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till Hampus på hans 2 årsdag = ) Hoppas han får en toppen dag med fina presenter och massa massa bus och lek !! kramar

2009-08-30 @ 10:54:00
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Ramona

Morsning korsning.. Då jag har fantastiskt dålig på att höra av mig till er ute i Slite så kan jag allt medge att jag håller koll på er.. Din blogg besöks i jämna mellanrum och de är jätte skoj att läsa om hur ni har det och hur kidsen som gör sina framsteg..

Du får gratta Hampus från mig!!

kram

2009-08-30 @ 11:37:37
Postat av: Ramona

Morsning korsning.. Då jag har fantastiskt dålig på att höra av mig till er ute i Slite så kan jag allt medge att jag håller koll på er.. Din blogg besöks i jämna mellanrum och de är jätte skoj att läsa om hur ni har det och hur kidsen som gör sina framsteg..

Du får gratta Hampus från mig!!

kram

2009-08-30 @ 11:38:09
Postat av: Verra

Grattis Hampus!! =)

Ja jag är oxå rädd för svininfluensan. Men folk bara fnyser åt mig. Tur att det finns fler som jag...Kram

2009-08-30 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0