Städa

Idag har jag tänkt städa på övervåningen.. men Edvin han sover just nu i vagnen ute o har gjort de sen vi kom hem från dagis, typ för 1 timme sen. Så jag har betalat lite räkningar o kollat runt på lite bloggar o sånt..
Vill inte gå upp o fixa när han sover ute så jag får allt vänta tills han vaknar.
Han vaknar säkert lagom tills han ska äta o så ska jag äta o sen är de typ dags o hämta Hampus så jag får se vad jag hinner med.

Ringde till försäkringskassan förut med, hör o häpna, det var 33 minuters väntetid o jag hade plats 220 i kön!! Jag har haft plats 70 nån gång men aldrig 220. Som tur var kunde jag välja att dom ringde upp mig så jag slapp sitta i kö.

Idag ska Staffan åka direkt till stan efter jobbet o storhandla.. tänk vilket förtroende jag gett honom. De ggr han handlar själv brukar de alltid bli ngt fel.. haha..  han är ju kille =)

Jag hatar o storhandla själv o åka in hela familjen o utsätta Edvin för alla virus där vill jag verkligen inte.. speciellt inte med svininfluensan på intågande.. nej fy vad läskig jag tycker den verkar vara..

Imorgon är Hampus ledig från dagis, ska bli mysigt. Längtar efter dom lediga dagarna faktiskt.. de är så lugnt när han är på dagis.. Föresten så har Hampus slutat med napp. Var inga problem alls =)

De var allt för denna gång.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Näe men... Hur kommer det sig att Hampus slutat med nappen då? Kom han på det själv att det inte var gott längre eller? Duktig kille han är=)

2009-08-27 @ 22:17:57
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0