Torsdag kväll

Kvällen är åter här o barnen sover.

Det blev inte så mycket städning för min del idag.. efter både jag o Edvin ätit lunch så tog vi en promenad till Therese o drack en kopp kaffe innan hämtning.
Följde även med till fritids för o hämta Emil. Medans therese hämta honom så åkte Hampus o Wilma rutchkanan på skolan o den är inte liten.. modiga ungar =)

På väg upp för backen     Wilma är först ut o sen kommer Hampus
  

Gulliga Emil håller både Wilma o Hampus i handen


Sedan gick vi hem till Anna eftersom Jonathan fyller år idag, vi fick kakor, kaffe o saft. Jag fick dock nöja mig med kaffe..
Söta Havanna hade en jättefin klänning på sig, så gulligt.



När vi gick från kalaset så fick Hampus en godispåse av Anna, han blev glad kan jag lova. Perfekt avslut på ett kalas. Så han fick äta godis idag efter maten, fast de bara är torsdag.. hehe..

Nu ska jag slå in de sista presenterna.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, ja jag fattar inte hur ungarna vågade åka..!

2009-08-28 @ 07:33:13
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0