vad har man en blogg till??

Jag anser att jag har min blogg för att skriva om vardagliga händelser, något extra glädjande eller något extra tråkigt. Om jag mår dåligt över något så skriver jag gärna här, om någon annan är inblandad så nämner jag inga namn om inte personen vill de förstås..

Jag skriver oftast om vad ja o barnen gör om dagarna.. som de flesta vet så umgås vi med Therese o hennes barn som är i samma ålder som mina barn, även Therese är ju mammaledig. så vi ses o hjälps åt med barnen. Jag tycker då det kan underlätta många gånger, då barnen inte alltid är så lätta att ha o göra med.
Och Anna som snart ska ha en bebis har semester så även honär ledig varje dag och brukar umgås med mig o Therese. Så det är inte konstigt att dom ofta nämns i min blogg.. (det var någon som tyckte dom nämndes för sällan) men ses man typ aldrig så blir det inte så att man nämner dom heller..
Elin jobbar ju typ jämt men så fort hon är ledig o har tid så hör on av sig så vi kan ses.

Jag hinner inte åka runt o hälsa på folk hit o dit.. mina barn tar mycket tid o dessutom har ja ingen bil hemma om dagarna.

Min blogg är för mig o jag skriver vad jag vill !

____________________________________________________________________________________________

Nu ska jag o barnen snart ta vårat pick o pack o gå mot Therese.. Nu bor ju även Malin i deras område så gissar på att vi kommer umgås med dom en hel del med. trevligt :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Man skriver det man känner för, man skriver vem man umgåtts med...å vad man gjort å har man något som man vill säga så är det skönt att skriva av sig i bloggen lite. Vill man klaga...då skriver man i bloggen..det är skönt att skriva av sig. Å de som blir irriterade eller tycker man skriver om ALLT, å inte bara kan ta att man har en blogg för man vill skriva av sig lite..å dela med sig. De behöver ju inte läsa heller, för då slipper de att bli irriterade å klaga. Herregud =).

Hoppas ni får en fin dag idag! Å hälsa min syster!

Kram eLin

2009-08-10 @ 13:00:09
Postat av: terese

HÅLLER MED FÖREGÅENDE SKRIBENT!!!!!!!! ELIN OCH DIG DÅ SÅ KLART!!!! JAG FATTAR INTE VARFÖR DET SKA KLAGAS Å PÅPEKAS PÅ DET MAN SKRIVER... DET HELA ÄR SÅ SJUKT ENKELT::: GE FAN I ATT LÄSA DÅ.... JAG HAR FÅTT HÖRA ATT JAG VERKAR SÅ ARG I MIN BLOGG... MEN DET ÄR VÄL BÄTTRE Å VARA ARG DÄR ÄN UTE!!! NÄ SYND ATT DU PLOCKAT BORT DITT AMNINGSINLÄGG. FÖR PÅ DET SÄTTET SÅ GER DU DOM SOM HOPPAR PÅ DIG RÄTT!!!!

Å DEE INTE BRA EMILY!!! STAND UP BE STRONG!!!

KRAAAAAAAAM

2009-08-11 @ 10:45:28
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0