Dagarna som gått...

Tiden rullar på och när man har barn så händer de nästan alltid något..
I torsdags så kom Jenny hit och skulle sova här.. Det var skönt o ha henne här då hon tog Hampus på morgonen när han ville stiga upp kl 6. Jag kunde då sova till 7. Sen hade hon Edvin hemma när Sebastian och Hampus skulle till skola/dagis. Underlättade en hel del för mig på morgonen. Tack Jenny!

På fredag em så var de luciatåg på dagis, utomhus. Ingen höjdare!! Hoppas verkligen dom lägger upp de annorlunda till nästa år. Det var såå många föräldrar så alla trängdes framför barnen o ville fota.. jag lyckades inte få ngt bra kort på lilla Hampus.. Nej det var ingen höjdare!!!



Fredag kväll blev de mys o idolfinal. Tycker de var bra att Erik vann då han är en popkille o passar bra i idol.. medans Calle mer är en rock kille och får nog göra det som passar honom bättre genom att han kom 2:a..

Lördag så åkte jag, staffan och Sebastian till stan, Sebastian skulle spela hockey.
Mamma och Jenny kom hit och tog Edvin och hampus så både jag o staffan kunde kolla på sebastian för en gångs skull.. Det är verkligen kul och se när han spelar. Tycker han utvecklas hela tiden.
Allt gick bra för barnvakterna här hemma. Skönt!

I går söndag så gick vi allihop till dagis lekplats, sebastian skulle prompt ha med bandyklubbor o boll och när vi kom fram till dagis så blev de bara bandy spel och lite fotboll så vi gick hem ganska snabbt igen då jag tyckte dom lika bra kunde spela bandy hemma på gården. Och de gick bra för mina små grabbar =)
Sen blev det adventsfika såklart, med glögg o pepparkakor och det 3:e ljuset tändes.











Idag är Hampus sjuk, rejält förkyld.. Kanske pga luciatåg utomhus.. då han bara hade ett fleece sett under tomtedräkten.. Overall hade aldrig gått o ha under, då hade tomtedräkten inte gått på..
Så han är hemma..

Och snön är här.. men kommer den stanna?? Tveksamt..






Kommentarer
Postat av: malin

åh hoppas han snart kryar på sig :( alex har öroninflamation :( skit tråkigt !! hoppas din lille grabb kryar på sig snart!! kramar

2009-12-14 @ 19:02:04
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0