...

Rubriker. varför ska man ha sånna??

Iaf, Hampus har vart hemma o varit sjuk idag med..
Jag skulle till doktorn och på utvecklingssamtal så snälla Jenny o hennes kompis sofie kom hit o va barnvakt medans jag var i väg! Tack ni är toppen!!!

Utvecklingssamtalet gick jättebra. Han är så duktig min sebastian. Det enda han har problem med är sina myror i rumpan.. de har alltid funnits där, kanske de försvinner när han blir större.
Han har svårt o sitta still o pratar lite väl mycket ibland på lektionerna så hans kompisar blir störda men han har börjat använda hörselskydd och då sitter han tyst o still o jobbar. Han behöver lugn för att kunna koncentrera sig själv. Bra av skolan o ha sånna hjälpmedel.
Allt annat såg jättebra ut, kan de han ska o lite till =)
Stolt är jag ialla fall.

Hampus sakna sebastian förut, jag sa då - Han kommer på lördag
Hampus svara - Då ska jag krama honom
Gullunge.

Tror Hampus kan gå på dagis imorgon.. men får se hur natten blir först.

Jag är sugen på o dricka kaffe med någon trevlig människa imorgon..


Nu ska jag mysa med Edvin en stund innan han somnar för natten.

Hampus efter badet


Kommentarer
Postat av: malin

kan vi inte ta en fika nästa vecka?? eller om vädret tillåter kanske vi kan ta en tur med pulka i helgen alla maffia Mammor?? me varm choklad och macka?? :D

2009-12-16 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0