Föräldramöte o pepparkakor..

Igår var jag på föräldramöte på dagis.. det sades mycket. orkar inte skriva llt men som dagis ser ut just nu så är de kaos! De verkar som ingen har koll på ngt och ibland känns de som att man slänger in Hampus och när jag hämtar honom så slänger dom ut honom. Ingen vet hur dagen varit, ingen vet nåt!
Hampus trivs som tur är..
men var och varannan dag så säger han att han har ont i öronen/huvudet.. vilket fler barn börjat säga sen sammansalgningen gjordes. Det gör mig rädd!
Första terminen på det nya dagis har gått och jag känner ännu inte de nya fröknarna.. men egentligenär det inte så konstigt då man aldrig, varken vid hämtning eller lämning hinner prata med någon.

Orkar inte skriva mer om detta men hade kunnat skriva en hel uppsats..

Innan mötet så bakade vi pepparkakor häre hemma.. Jag, sebastian, Hampus, Jenny o Edvin

















Idag har jag varit lite dålig.. fick ringa hem staffan.. hoppas de är bättre imorgon.
Kl 15 ska barnen ha luciatåg utomhus på dagis. Hoppas regnet inte kommer..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0