gamla bilder



En nyfödd Hampus.. kolla sebastian vad han ser liten ut, en liten 5 åring var han då.. =)


Far o son



Holly o Hampus



Sebastian och hampus



Kusin Emilila o Hampus


Staffan, Magnus, Sebastian, Felix o Johanna. Vad jag saknar er där i borås!!



Här är sebastian stolt kan ja lova =)



En liten Hampus


En liten Wilma



Hampus, Holly o Wilma.. vad dom är små..


Brorsorna


Gullunge!



Hampus dop.. jag blev impad av mitt hår där.. så skulle jag vilja ha de igen.. ska nog klippa o färga lite snart =)



Sebastian med sin pappa Andreas.. syns de att de är far o son eller vadå??!! så sjukt lika!


Finaste hampus




Hampus o Holly



En härlig sommardag i vår hammock..




Lilla Hampus


Satt o kolla igenom lite gamla bilder o var tvungen lägga upp några som blev ganska många.. vart tar tiden vägen.. de är läskigt hur fort de går..


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va kul att se lite gamla kort :) Våra älskade ungar.. ja vart tar tiden vägen.. ! Hampus och Edvin är grymt lika som bebisar.. verkligen jättelika... !

Nu ska vi städa städa städa här hemma sen ska vi me ner till Ishallen.. !

Känner mig oxå nervös inför Måndag, men inta av samma anledningar som du ;) Kram

2009-12-06 @ 09:36:34
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja man ser verkligen att Hampus o Edvin är jättelika som bebbar. :))

2009-12-06 @ 18:00:18
Postat av: malin

väldigt härliga bilder :) små men inte mindre söta för det :)

kramar

2009-12-06 @ 21:09:48
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: elin

åhhh...jätte kul å se på ju!!! mera sånt:) och även mera nya så klart.

Hoppas att du klarar dig på sthlms vägar idag... och ta väl hand om min syster:)

2009-12-07 @ 09:33:47
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0