God morgon!

Hampus är hemma idag med. han har knölat en hel del i natt, hostat mycket på morgonen så han får va hemma. Hoppas vädret blir bätttre under dagen så vi kan gå ut en sväng. Har suttit inne med hampus hela veckan.
Är glad att jag inte behöver ge mig ut o köra idag.
Skolbussarna var tydligen inställda.. skickade nyss sms till Andreas o kolla om sebastian var hemma idag.. hoppas det faktiskt. Han bor ju i fårösund, de är en bra bit o köra.. för varje minut som går som han inte svarar desto oroligare bir jag.. kan ju oxå vara så att han körde till slite o nu r på väg hemn igen o då kan han inte svara.. eller så är dom hemma idag o sover ännu..
Detta var de jobbigaste med att han flytta till fårösund, körningen till skolan varje dag o på vinterväg..
Kunde han inte flyttat till slite istället när hans son går i skolan i slite, spelar hockey o fotboll i slite...
Hatar o känna denna klump i magen!!!!

Nu ska jag dricka kaffe o försöka slappna av lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0