Hål i väggen

De är ju så jävla kul. Har suttit o asgarvat för mig själv. Dom som är med ser såå roliga ut, dräkterna dom har på sig gör ju allt ännu roligare.. Jag har garvat så mycket ikväll så mitt liv har nog förlängts med några år =)
Vill man skratta, Se Hål i väggen!




Saknar Sebastian en massa.. på lördagar brukar vi se Singing Bee o skråla tillsammans i högan sky o sedan skratta tillsammans när vi ser Hål i väggen.
Men han kommer hem imorgon igen.. då ska han med oss till julmarknaden i ishallen.

Dagen idag har varit lugn.. staffan har fixat hellyset på vår bil och bytt till vinterdäck, bilen ska ju ta mig o Therese till hemlig ort som hon skrivit i sin blogg =)
Så vi tar båten 07:05 på måndag morgon, kör ca 51 km, är där ett par timmar, kör sedan tillbaka ca51 km o tar båten hem igen 21:05 tror jag de var..
Staffan ska vara pappaledig en dag, tror han tycker de är mysigt o få ha barnen helt själv en hel dag utan jag som styr o ställer... haha.. men jag måste erkänna att jag börjar få lite ångest över att han faktiskt ska vara helt själv med dom en hel dag.. Han fixar det jag vet, men de är mamman i mig som är orolig..
Tänk om Edvin får mamma längtan??! Vad gör han då?????

OKej ska släppa det nu.. men alla ni som är mammor förstår tror jag..

Jag ska köra på båten igen.. för tredje gången i mitt liv.. o köra på fastlandet utan o ha patrik som kör framför o visar vägen.. shit vad jag är modig=)


Edvin min lilla buse som typ aldrig gråter har ikväll gråtit o gråtit o gråtit.. eftersom han  nästan aldrig är ledsen så blir man orolig, men efter mycket vaggande o sånt så sover han nu gott. Skönt!
Han blir 7 månader idag! Var tar tiden vägen??! Skrämmande!

Jag ska kolla lite bloggar o sånt sen kanske de blir en film.

Bye!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0