Idol

Denna kväll har jag spenderat framför tv och idol. NU är de reklam i utslagningen, så värdelöst!
Jag orkar inte sitta o vänta o vänta o vänta..
De är så segt innan man får veta vem som åker, kan inte förstå varför dom ska sjunga igen.

Jaja. snart final o då är idol slut. Undrar vilket fredagsnöje de blir på tv 4 då.
Jag skulle vilja att Deal or no deal började igen, de var sååå spännande o roligt. tyckte jag iaf!

Nu har jag varit rökfri i 16 dagar tror jag de är.. har tappt räkningen.. haha..
Sugen de är jag hela tiden men trivs bra som icke rökare =)

Jag har ofta ont i huvudet, typ jämt.. fattar inte varför, kan man få de när man slutar röka??
Fast de hade jag iofs ganska ofta innan med..

Trevlig helg på er!
Hejhej


Kommentarer
Postat av: Therese

ojojoj, du eller ni... är såå duktiga med rökningen.. jag sa ju att de skulle bli lättare med biverkningarna så småningom. Jag hade massa huvudvärk men bara den första veckan... ! Tror din huvudvärk hör ihop med din trötthet.. !! kram kram

2009-12-05 @ 18:11:13
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0