Nyår!

Julen är över och nu är det nyårsafton som väntar.

Var igår istan med Elin, Anna o Therese o handlade mat o sånt till dess.
Vi ska vara här o ha de trevligt så som bara vi kan! Alla våra 9 barn ska springa runt o busa så som bara dom kan!
Åh vad glad jag är som har dessa underbara kvinnor, män o barn i min närhet.

Iaf så ska vi äta gott och dricka gott o när de små barnen somnat så blir det nog något roligt spel medans vi inväntar 12 slaget.

Nyårslöfte.. ska man ha ett sånt.. sluta röka har jag ju gjort. Men jag är fortfarande sjukt röksugen varje dag. Funderade på om jag skulle börja röka igen.. men jag skulle nog ångra mig..
Ett annat bra nyårslöfte är ju att börja ut o gå en sväng varje dag. De ska jagt försöka med!

Vårat mellandagsrea köp i år blir en diskmaskin! YES!!!
Vi har ju en som är trasig.. den har varit trasig i över ett år så nu kände vi att de var dags för en ny.
Staffan är just nu i stan o köper den.

Snart kommer Therese hit o så ska vi förbereda lite inför imorgon.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Elin

oja...fasen va kul vi ska ha. Får be therese ta med trodde du ja spelaet så tar jag med partyalias:) inge jäkla man mot kvinna:) haha

2009-12-30 @ 18:02:41
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: A.G

En massa tankar och önskan till er alla om ett gott,nytt år!

KRAMAR!

2009-12-30 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0