Snö

Så härligt med snö, när de snöar så fint. Underbart!!!

Igår blev det en sväng till backen, Edvin var inte på så bra humör tyvärr så jag gick hem med honom ganska snabbt men de andra stannade kvar någon timme. Grabbarna fick aldrig nog.
När dom kom hem tog vi varm oboy o macka här hemma, sen var de bad o dusch för alla familjemedlemmar.
Jag och staffan klädde upp oss lite, istället för myskläder som bruakr åka på efter man duschat.

Jag lagade mat, Flygande Jakob, skitgott!

Sen blev de massa mys i soffan innan de var dags för hampus o sova.

Sen var de sebastian tajm, vi spelade yatzy flera omgångar o sen spelade sebastian o staffan schack flera ggr.. Staffan lärde honom hur man ska tänka o sånt.. han tyckte de var jättekul o lära sig. Jag har inte tålamod till sånt.

Idag har grabbarna varit i backen 2 ggr, jag har legat kanonförkyld.. börjar känna mig bättre nu så hoppas de håller i sig.

Annars har dagen varit lugn, staffan lagade köttgryta, gott!
Min pappa kom förbi, han har varit i Thailand så han hade med sig varsin fotbolls dress till mina grabbar (Sebastian & Hampus) o gissa om dom blev glada. Så dom var ombytta snabbt som tusan.

Nu vakna Edvin så ska ta hand om honom och umgås med min underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0