Trötter

Ja jag hade tänkt skriva ett inlägg men orkar inte.. som de flesta vet så är mamma ett heltidsjobb. Nu när Hampus är sjuk så håller han mig vaken så gott som hela nätterna (han sover gott) men jag ligger o lyssnar på hans hesa andning.. på dagarna så vill han va uppå mig hela tiden. Vilket är ganska svårt då jag har Edvin som också behöver mig en hel del. Han är ingen liten bebis som bara ligger där, nej han är sju månader o vet vad han vill! Så när Edvin sover så får jag passa på o bara mysa med hampus.
var vid doktorn idag iaf och fick medicin utskriven. den fanns dessvärre inte i slite föräns imorgon s han får vänta till dess. Tycker inte de är värt besväret o köra till stan i detta väder för den sakens skull.. det enda som händer är att jag får  vara vaken ytterligare en natt..
Hade gärna velat testa o va en pappa.. tänk att kunna sova fast barne är sjuka, inte oroa sig för dom hela tiden..

Jag som inte skulle skriva, hade bara tänkt lägga upp bilder på lille Edvin, här kommer dom..












Kommentarer
Postat av: malin

åh hu det e så jobbigt när dom e sjuka speciellt som du nu har lille Edvin med, hade ja inte haft alexandra hemma hade ja kommit ner till dig efter lämning på dagis och hjälpt dig, får se hur det blir på torsda om hon ska gå då, isf kommer ja gärna ner och hjälper dig vännen !!! kramar till er!!!

2009-12-15 @ 21:14:15
Postat av: Linda

Så stor han har blivit:)

2009-12-15 @ 21:44:19
URL: http://isakliam.blogg.se/
Postat av: linda

Visst är han lite likt Manne!?

2009-12-15 @ 21:46:09
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Emily

Malin: Hade varit skönt med lite hjälp.. o lite vuxet sällskap med för den delen =) Jag är ju van o dricka kaffe o snacka skit mer Therese ett par dar i veckan annars.. Hon har oxå erbjudit sig att hjälpa mig men hon ska ju vila o ta de lugnt.. inte belasta sig ännu mera.

Får se hur hampus mår imorgon, kanske han går på dagis på torsdag. Sen är han ju ledig 3 veckor så de hade varit bra om han kunde gå 1 dag inna ledighet iaf. Men vi kan höras!!



Linda: Kanske han är.. tycker de är så svårt o se vem mina barn är likt.. andra barn kan jag med en gång säga, åh vad likt....

men tycker de är svårt på mina barn.

2009-12-15 @ 21:56:07
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anna Ahlvin

Vad är det för tok med Hampus som gör att han behöver medicin? Mille berättade idag att Hampus var ledig från dagis och kunder inte busa med honom och Vincent i snön. =) Krya på honom. Kram

2009-12-15 @ 21:58:24
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Emily

Anna: Han fick medicin som ska underlätta andningen för honom, speciellt när han sover.

Ja de är så typsikt att han är sjuk just nu, sista veckan på dagis innan ledighet i 3 veckor och just när snön kommit. Kramar

2009-12-16 @ 08:40:10
Postat av: linda

molle fick åka hem redan igår och har spytt upp en massa slem. Han mår bra men är lite täppt i luftrören! Dom kan skrämmas de små liven!

2009-12-16 @ 09:27:54
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0