Dagis o Fritids

Ja nu har barnen börjat dagis o fritids igen, ska gå 3 dagar i veckan fram till skolan /nya förskolan börjar.
Sebastian har ju gått 1 år på fritids redan så det var inget nytt för honom så de här 2 första dagarna har gått bra. Skönt.
Dagis är ju sommardagis på elvadalen så det är nya lokaler o nya som gamla fröknar så det har varit ganska jobbigt för honom.
Igår ringde dom vid halv 12 för han var så ledsen, så jag fick hämta honom, självklart gör jag det, tycker bara det är bra att dom ringer. Jag är ju hemma o hade gärna haft honom hemma lite till men samtidigt så kommer han börja den nya förskolan 12 aug och då kommer alla fröknar vara där så det är bra om han lär känna dom nu när det är ganska lite barn o så. Idag så stannade jag ca 1 timme efter vi kommit dit o sedan vinkade han hej då och de gick bra, en fröken ringde för någon timme sen o sa att han ätit 2 portioner mat idag och nu sov han gott. skönt o höra :)

Edvin min lilla kille är nu 10 veckor gammal, väger 5150.. härligt att han går upp bra i vikt efter han varit sjuk o allt.
Han sover hela nätter med, äter sista målet runt 23 o sen sover han till 6 tiden. då matar staffan honom innan han åker till jobbet så behöver ja inte tänka på det innan vi ska iväg till dagis/fritids, de är skönt för de är ju mycket pyssel med alla ungarna på morgonen.

o nu måste jag mata honom innan de är dags för hämtning.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det går bra för barnen på dagis och fritids. Ta hand om er alla! =)

2009-07-15 @ 17:57:52
URL: http://familjenahvlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0