.....

Idag vakna jag 7:30 av min lilla hampus som var uppe o sprang... så de var bara o hoppa upp ur sängen. Edvin sov så gott, men tog med honom ner oxå så fortsatte han att sova där.
Vi åt frukost, klädde oss och sen gick vi ut på gården en stund, men gick ganska snabbt bort till lekplatsen istället. Vi tog med oss hinkar, spadar o sånt. Hampus tog sin spark dit.
Fota lite med mobilen så här kommer lite bilder.

 


 



 

Igår när ja skrev så glömde jag ju skriva att vi var hos Holly i torsdags när hon fyllde 2 år.
Vi gick dit på fm, Elin trodde inte de skulle komma några andra då förutom vi, therese m fam o Anna men när vi varit där en stund så kom det lite fler gäster så jag o Edvin gick hem till Therese o vänta där och Hampus o Sebastian stannade kvar så dom fick lite fika. (om någon missat de, så är det inte bra för Edvin att vistas bland mycket folk inomhus efter han hade rs-virus så jag undviker stora folksamlingar just nu o en tid framöver)
Holly hade iaf en härlig dag med en massa presenter.

Snälla Therese har delat med sig av lite bilder från Hollys kalas





Och så kommer lita andra bilder som är tagna nu i dagarna:

Edvin


Hampus och Wilma
 
Glada tjejen Ebba
 

Lilla Edvin


Snyggingen Sebastian


Sebastian o Edvin
  

Så nu har jag tagit igen en del bloggande jag inte hunnit med de senaste dagarna.. nu ska jag försöka hinna diska innan killarna vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0