fullt upp

Vi gick ut på gården föru en stund, Edvin som brukar sova så bra i vagnen ville inte alls va med.. han var ledsen nästan hela tiden så jag kunde inte leka med Hampus så mycket, som tur var så hade han Sebastian o granntjejen som kunde roa honom lite.
Sen gick vi in o lagade lunch o Manne kom hit.. sen skulle Edvin äta o sen upp med Hampus i sängen så han fick vila en stund.
När han sover, som han brukar göra 1 timme så vill jag hinna med att ta de lugnt en stund, sitta vid datan, diska o plocka undan lite men idag ville inte Edvin sova, ligga under gymmet eller något så jag har suttit med honom i famnen 1 timme.. Ja de är inte alltid allt går som man vill, tyvärr.. kunde iaf dricka kaffe o sitta ner.. så ska väl inte klaga men hatar att inte hinna få bort disken från frukost o lunch, sen är de dags för kvällsmat o då blir de ny disk.

Fick även en inbjudan till klassträff från när jag gick på södervärnsskolan.. vet inte om jag ska gå men de är ännu ett tag kvar så hinner tänka på de ett tag..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0