Härliga ungar

Ja ungarna är verkligen de härligaste som finns. Hade de inte varit så mycket jobb med dom så hade jag skaffat en till med desamma :) Nej inte direkt men kanske inom en snar framtid, men måste ju ha tid till alla o som de är nu känner jag att tiden inte räcker till.

Edvin min minsta gullunge växer så de knakar, han är 2,5 månad o de har redan hänt mycket med honom o han är verkligen en glad unge, tacksam är jag för det.

Hampus är inne i en så himla härlig period just nu, de bara bubblar nya ord o uttryck ur honom hela tiden. Självklart tar han efter sebastian med så många ord som han springer runt o säger har han nog inte en aning om vad dom betyder, tex fubbigt (fuskigt) De är ett ord sebastian använder ofta när han tycker ngt  är fubbigt, så nu springer Hampus runt o skriker fubbigt fubbigt fubbigt.. haha..
Idag när Staffan kom hem från jobbet så sa Hampus, Hej pappa, haft de bra på jobbet?
Åh mysiga unge som växer för fort..

Och så den största killen, min fina sebastian, älskade stora kille som snart börjar ettan, bara 1 månad kvar.
Han som nyss var en liten bebis kan nu läsa, skriva, räkna..
Stöddig är han med men även helt underbar, innan han åkte till Andreas i söndags fick jag en puss av honom på kinden och så sa han, mamma du fick en puss för jag älskar dig så mycket. Åh vad det värmer i hjärtat att få höra sånna ord från honom som numera är för stor för att pussas o kramas bland folk.. hehe..

Nu ska jag fixa i ordning lekrummet så har inte tid att sitta vid denna dator mera ikväll.

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du Emily, va hade vi gjort utan våra ungar ??? kram

2009-07-22 @ 10:25:00
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Therese

ja du Emily, va hade vi gjort utan våra ungar ??? kram

2009-07-22 @ 10:25:17
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0