Hur fan är de möjligt?

Jag satte mig igår kvälls o fyllde i papprena till försäkringsblag o f-kassan efter Edvins sjukhusbesök. De är sånt viktigt som måste ordnas.. Idag finns endast brevet till f-kassan på köksbordet, där jag la båda breven, är 100% säker på det. Jag lägger alltid alla brev som ska postas där.. o varför skulle jag lägga 1 brev där men det andra någon annanstans.. har inte heller postat det, så borta är jag inte.. fan vad irriterad jag blir.
Jag har letat igenom HELA huset o HELA gården.
Suck säger jag bara!!!!

Har annars haft en supermysig dag tillsammans med familjen Hedman/lindby, först Hide sedan här hemma.
Hinner inte skriva så mycket mera, kvällen har gått åt till att leta efter de förbannade brevet o ja har ännu massa annt o göra innan jag ska sova.

Någon synsk människa som kan berätta för mig var brevet är kanske???

Skriver mer en annan dag.

Kika gärna in på Therese Blogg för mysiga bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: teresee

kolla i det andra kuvertet du skulle posta. eller där du stoppar betalda räkningar eller i pappersinsamlingen

2009-07-06 @ 10:40:07
URL: http://www.metrobloggen.se/memyslefandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0