Ja jag är kass

på att uppdatera.. som Therese skrev som kommentar på mitt förra inlägg.. hittar inte tiden. Oftast blir det sent när jag väl skriver ngt, som nu då. borde egentligen ligga i sängen redan men de är som vanligt, mycket som ska göras och så vill jag gärna se en film eller göra ngt avkopplande med. Ikäll blev de en film på fyran, The contract tror jag den hette, var helt okej och faktiskt så visade dom en film ja inte sett förut. Händer inte så ofta.

I fredags var jag på tjejkväll hos Elin, där även Therese, Ida, Linn o Sofie var. Anna tittade in en stund med. Det var väldigt skoj. Vi drack lite, pratade skit o sjöng singstar.. jag var lika kass som vanligt men de gör inget, kul har jag ändå.. älskar o sjunga singstar.
Ida lockade även mitt hår, blev ganska fint o så lyckades hon brännmärka mig med platttången så jag har ett litet märke strax under ögat.. så vet inte om jag vågar låta ida vara nära mig med en locktång fler ggr.. hehe..
Kul hade jag iaf så de måste vi göra om tjejer :)

I lördags sov jag halva dan.. sen gjorde jag inte så mycket mer.. vi grillade här hemma o hade lite mys bara vi i familjen.

Idag söndag har vi varit ute på gården o fixat lite, sen var vi hos Therese med familj o grillade.. så gott med grillat, man får aldrig nog.

Sebastian har varit med min mamma o min syster Jenny på kneippbyn o kollat på EMD, Johan Palm, Alice, Måns Zelmerlöv mf ikväll, sedan följde han med mamma o jenny o ska sova hos dom i deras nya lägenhet. Dom är ju numera Lärbrobor. har inte vant mig vid de ännu, känns konstigt att inte bara kunna gå till mamma när som helst för o kolla om dom är hemma o ta ne kopp kaffe.. så numera blir det planerade besök som gäller.

Jag har iaf kvar min andra familj i slite.. Therese Elin o Anna.. tur jag har er :)

Nä nu är de sängen som gäller.. måste bara mata Edvin först så sover han hela natten sen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0