Påfyllning

Imorgon halv 10 bär de av till visby, jag och Therese ska storhandla, äntligen ska både kyl o frys bli påfyllt. Det typ ekar tomt där nu.. haha..

Idag beställde vi faktiskt pizza, skönt o slippa laga mat för en gångs skull. Sedan blev de lite fredagsmys för Hampus med godis. Srn somna både jag o Hampus på soffan.
Vissa dagar är jag helt slut efter en fartfylld dag med alla barn.

Imorse kom Therese hit med sina barn, barnen lekte, vi drack kaffe, lagade lunch och åt.. sedan gav sig Therese med fam hemåt, de skulle till klinte o hälsa på någon.. Patriks bror tror jag de var.

Kolla lite tv nu innan sängen..


Jag står för min åsikt, till skillnad från P:s vänner som är bra på att smutskasta men vågar inte stå för vad dom tycker o tänker, löjligt! Vem som är snyggast o vem som har trevligast på sin semester o vem som är bäst förebild har inte med detta att göra ens, men dom kan inte skriva ngt annat eftersom dom vet att vi har rätt.. hahahaha...

Ni som inte vet vad detta handlar om, kolla in http://www.guteelin.blogg.se med inlägget 2 kvinnor, 2 barn, 1 "man"


Kommentarer
Postat av: Therese

Hur va det Pauline skrev en gång..."Patetiska jävla anonyma jävlar..? Haha, hon måste skrivit om sina egna vänner ler... för som jag ser det så är det visst ett antal som inte vågar stå för sina åsikter..!! typ..alla..nästan..! Shit va bra...

2009-07-24 @ 23:07:28
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Emily

Therese: Ja jag vet, vi som är Annas vänner står iaf för vår åsikt, men Paulines "kompisar" är fega.. så de måste ha varit sina vänner hon menade. Tragiskt att ha sånna vänner.

2009-07-24 @ 23:12:31
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0